ervaren bruidsfotograaf geertje vierhout fotografie

Jaaroverzicht Geertje Vierhout fotografie 2019

herfstbruiloft staphorst 11119 0055

Allereerst wens ik iedereen nog een mooi, goed en liefdevol 2020 toe. De eerste week van het nieuwe jaar is al weer voorbij gevlogen. Op mijn facebookpagina liet ik al de collage’s van de bruidsparen en boeketten en de slideshow zien. Maar natuurlijk deel ik dat hier ook nog even. In de slideshow hieronder zien jullie alle bruidsparen van 2019 voorbij komen. Wist je dat elk bruidspaar ook een persoonlijke slideshow krijgt na de bruiloft? Mooi om in het kort de hoogtepunten van de dag weer te geven. Geniet nog even mee van een prachtig trouwjaar!

Nog een korte terugblik op het afgelopen jaar:

Het jaar begon weer goed met een nominatie voor de bruidsfoto-award in de categorie emotie. Dit leverde uiteindelijk een mooie eervolle vermelding op. Na lang twijfelen besloot ik toch weer een paar foto’s in te sturen voor de bruidsfoto-award 2020. Volgende week horen jullie of het misschien voor de derde keer op rij gelukt is een nominatie in de wacht te slepen. Verder heb ik niet veel mee gedaan aan wedstrijden, en ik viel verder dan ook niet in de prijzen.
nominatie bruidsfotoaward
Behalve trouwreportages doe ik af en toe ook andere dingen. Niet zo heel veel, maar als de tijd het toelaat doe ik ook loveshoots en gezinsloveshoots.
herfstbruiloft staphorst 11119 0052
bruidsfotograaf elspeet 300819 0037
Met vriendin en collega-fotografe Marije ging ik naar Lissabon, waar we ook twee toffe loveshoots deden. Volgende week gaan we tijdens een relaxdagje brainstormen wat we dit jaar gaan doen 😉

loveshoot lissabon 0039

loveshoot lissabon 0038
loveshoot lissabon 0013
Het gezin van Marije mocht ik ook vastleggen tijdens een superleuke gezinsshoot op de zandverstuiving.
gezinsshoot zandverstuiving 0013
gezinsshoot zandverstuiving 0015
gezinsshoot zandverstuiving 0028
Wat ik ook al een aantal jaren met plezier doe is fotograferen voor het paasmagazine van de gezamenlijke kerken in Wezep. In 2019 ontmoette ik zo weer veel leuke mensen en werd er een mooi blad gemaakt. Komende weken ga ik hier weer mee bezig, en ik verheug me er weer op.

paasmagazine2019 0001
paasmagazine2019 0003
Maar het meeste wat ik fotografeer zijn natuurlijk de trouwreportages. En wat waren het weer leuke bruidsparen die ik vast mocht leggen in 2019. Het werden er toch weer 25, maar voor 2020 ga ik uit van ongeveer 20. Dat betekent dat er nog maar een paar bij kunnen, dus wil je me boeken wees er dan snel bij, de agenda staat bijna vol. Vanaf september zijn er nog een paar gaatjes die nog opgevuld mogen worden.
bruidsparen2019

(kijk voor de bruidsboeketten-collage op facebook)

trouwen aan zee?

Ik mocht weer het hele land door voor trouwreportages, ik was in Wezep, Zwolle, Elburg, Nunspeet, Staphorst, Ederveen, Groningen, Nijkerk, Gendt, Elspeet, Kampen, Oldebroek, Genemuiden, IJsselmuiden, Rouveen, Oosterwolde, Barneveld, Ommen, Driebergen, Apeldoorn… en waarschijnlijk vergeet ik nu nog wel wat 🙂 In 2020 staan een hoop van deze plaatsen weer op de agenda maar ook weer leuke nieuwe plekken. Ik reis graag het land door om ook jullie dag vast te leggen. Wat al heel lang op mijn wensenlijstje staat is een strandbruiloft, het liefst op een eiland. Dat is helaas nog steeds niet gelukt… Dus ga je trouwen op Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland of Schiermonnikoog mail me dan vooral! Maar ‘gewoon’ trouwen aan zee vind ik ook leuk 😉

Voor ons persoonlijk was het best een pittig jaar, o.a. doordat Dick in juli zijn voet verbrandde. Onze vakantie viel in het water, maar dat hopen we dit jaar weer in te halen. Gelukkig gaat het goed nu en zitten we weer in rustiger vaarwater. Al het werk is afgekomen en de laatste albums komen deze weken binnen. Ik hou nu even een maandje pauze en ga er vanaf februari weer tegenaan. De eerste reportage staat op de mooie datum 20-02-2020 gepland.
bruidsfotograaf nunspeet
bruidsfotograaf kampen 050919 0036
bruidsfotograaf barneveld 181019 0012

bruidsfotograaf groningen 7619 0034
Ik hoop voor 2020 weer op veel grappige, mooie, liefdevolle en feestelijke momenten om vast te mogen leggen!